Реєстрація права власності за померлим — необхідні документи для здійснення процедури
Видача спадщини нотаріусом відбувається на основі повного пакету правовстановлюючих документів спадкодавця, зокрема документації, в якій містяться відомості про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно. Процес державної реєстрації права власності за померлим здійснюється шляхом внесення до Державного реєстру усіх даних про спадкодавця. В обов'язковому порядку зазначаються відомості про смерть цієї особи.
Що робити спадкоємцям, які все ж таки не можуть отримати спадщину, навіть маючи при собі правовстановлюючі документи, а причина цьому — відсутність у спадкодавця державної реєстрації права власності на об'єкти спадкування? Раніше єдиним вирішенням цієї складної задачі було звернення до суду. У позовній заяві зазначалися відомості про необхідність визнання права власності у порядку успадкування.
Процедура була доволі складною, до того ж ускладнювалася необхідністю проведення оцінки майна, яка дозволяла визначити розмір судового збору. Далі проводилася його сплата. Після виконання цих дій ще потрібно було очікувати певний час, тому що судові інстанції були нагромаджені такими справами. Проте, іншого рішення цієї задачі не існувало.