Приватне БТІ «А++»

Реєстрація прав власності на нерухомість

Державна реєстрація прав власності — обов'язкова процедура для всіх без винятку громадян та юридичних осіб, яка виконується відповідно до «Порядку державної реєстрації прав на нерухоме майно та їх обтяжень» (затверджений постановою Кабінету Міністерства України №1127 від 25 грудня 2012 р.). Ви повинні зареєструвати своє право власності, звернувшись до державного реєстратора (нотаріуса), після отримання документів будь-якого виду: договору дарування, купівлі-продажу, свідоцтва про право на спадщину і т.д. Реєстрація прав на нерухоме майно триває 5 днів із дня подання необхідної документації. Після закінчення відведеного на здійснення процедури терміну реєстратор може видати відмову, надавши письмове аргументоване пояснення.

Реєстрація майна – процедура, яка потребує серйозного підходу. Важливо в процесі не допускати помилок, адже виправити їх потім дуже складно. У деяких випадках навіть доводиться звертатися до суду, щоб домогтися визнання вас власником квартири, житлового будинку, приватного будинку або нерухомості іншого виду. Для запобігання подібним ситуаціям звертайтеся за допомогою до фахівців БТІ «А++». Вартість послуг визначається індивідуально.
Оформление технического паспорта на квартиру
Реєстрація прав на нерухоме майно - особливості процесу

Процедура реєстрації різних об'єктів – житлових та нежитлових приміщень, приватних будинків, ділянок, квартир тощо – може відрізнятися. Залежно від виду нерухомості та обставин виникнення прав на неї подається певний пакет документів. Проте, дотримання загальних рекомендацій допоможе спростити процедуру, заощадити час та кошти:
  • Своєчасно вносити актуальні відомості до Реєстру, у тому числі, якщо майно було придбано в період до 2013 року, реєстрація здійснювалася в іншому порядку або не була потрібна.
  • Попередньо дізнатись у державного реєстратора, який пакет документів слід підготувати для виконання процедури.
  • Періодично здійснюйте моніторинг відомостей у Реєстрі щодо нерухомості, що є вашою власністю.
Реєстрація права власності підтверджується випискою з підписом та печаткою, що видається державним реєстратором чи нотаріусом. Необхідні дані вносяться до електронного Державного реєстру прав власності, також сплачується держмито. Сума залежить від виду об'єкта нерухомості, реєстраційних дій та від того, хто здійснює оплату – фізична чи юридична особа. Орган реєстрації прав повертає заяву та документацію без розгляду, якщо через 5 днів після їх подання дані про сплату державного мита відсутні в інформаційній системі.

Перелік необхідних документів для реєстрації нерухомості:
  • заява, заповнена відповідно до встановлених правил;
  • технічний паспорт та документи про право власності на об'єкт нерухомості;
  • паспорт та ІПН код власника;
  • за наявності подається свідоцтво про право на спадщину;
  • квитанція про оплату держмита;
  • вирок суду.
Оформление технического паспорта на квартиру
Як відбувається процес реєстрації прав власності:
  • Власник нерухомості звертається до нотаріуса або державного реєстратора та подає засвідчені копії або оригінали документів, включаючи квитанцію про оплату держмита. Вся документація сканується та переводиться в електронну форму.
  • На даному етапі складається заява, яка реєструється на базі за підписом заявника.
  • Розгляд поданих документів та заяви здійснюється у 5-денний термін. Також виконується перевірка документації заявника на наявність підстав для призупинення розгляду заяви, якщо такі не виявлені, всі необхідні відомості вносяться до Державного реєстру прав та формується витяг з неї.
Після завершення процесу реєстрації власнику нерухомості видається витяг з Державного реєстру прав із печаткою та підписом реєстратора.

Оформлення технічних паспортів
за 5 днів